GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Pozycja rynkowa GEODIS znajduje odzwierciedlenie w czołowych rankingach biznesowych: GEODIS jest numerem 1 we Francji oraz 7. firmą logistyczną na świecie. W 2021 firma GEODIS wygenerowała 10,9 mld euro przychodu.
W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, którzy z pasją i zaangażowania zapewniają kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. Pozycja rynkowa GEODIS znajduje odzwierciedlenie w czołowych rankingach biznesowych: GEODIS jest numerem 1 we Francji oraz 7. firmą logistyczną na świecie. W 2021 firma GEODIS wygenerowała 10,9 mld euro przychodu.
W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników, którzy z pasją i zaangażowania zapewniają kompleksową obsługę Klientów w ramach całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Kierownik Działu Dystrybucji
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Przyszłości 15b
Twój zakres obowiązków
- Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie zasobów oraz środków do efektywnej realizacji procesów dystrybucyjnych w podległym regionie, a w szczególności:
- Właściwe planowanie procesu dystrybucji krajowej (przesyłki drobnicowe oraz częściowe);
- Nadzór oraz optymalizacją kosztów transportów;
- Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanego serwisu;
- Dobór, nadzór oraz rozliczanie z zadań współpracujących firm przewozowych;
- Nadzór nad jakością i efektywnością procesów terminalowych w ramach cross dock’u drobnicowego;
- Zarządzanie zespołem Pracowników.
Nasze wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy wymagającej zarządzania procesem transportowym/dystrybucyjnym;
- Doskonała organizacja pracy;
- Wysokie umiejętności zarządzania zespołem: umiejętność motywowania, utrzymywania zaangażowania Pracowników;
- Nastawienie na realizację przyjętych celów;
- Efektywność działania w dynamicznym środowisku pracy i pod presją czasu;
- Nastawienie na skuteczne rozwiązywanie problemów oraz otwartość na zmiany;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
Mile widziane
- Znajomość programu TMS SPEED będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
- Prywatna Bezpłatna Opieka Medyczna
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
- Karty Sportowe
- Szkolenia i kursy
- Konkursy z nagrodami
- Możliwość rozwoju zawodowego
- System wdrożenia Smart Start