POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- wspieranie i zastępowanie kierownika działu,
- zarządzanie transportem,
- realizacja planu dostaw,
- współpraca z działami sprzedażowymi,
- efektywne zarządzanie magazynem HoReCa,
- sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Poszukujemy Osób:
- posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania flotą i magazynem, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
- potrafiących bardzo dobrze organizować pracę,
- posiadających doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
- posiadających wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
- potrafiących efektywnie wdrażać nowe systemy i rozwiązania organizacyjne,
- posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.
Mile widziane:
- wykształcenie kierunkowe - logistyka,
- doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!