Lider w sprzedaży pokryć dachowych extraDACH w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Pracownik działu zakupów
Miejsce pracy: Szczecin
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- sporządzanie zamówień zakupu
- nadzór nad terminową realizacją dostaw
- codzienna kontrola i utrzymanie optymalnych stanów magazynowych
- weryfikacja poprawności i modyfikacja danych w systemie
- bezpośrednia współpraca z producentami i przedstawicielami
- współpraca z oddziałami w całej Polsce
Wymagania
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
- umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania bieżących problemów
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- skrupulatność i dokładność
- wielozadaniowość
- komunikatywność i umiejętność negocjacji
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- mile widziana znajomość systemu ERP lub podobnego
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w firmie o wysoko ugruntowanej pozycji na rynku,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- umowę o pracę i stałe wynagrodzenie,
- prywatną opiekę medyczną.