Seratec jest wiodącym wykonawcą prac serwisowych, naprawczych i konserwacyjnych w obszarze utrzymania ruchu branży produkcji płyt drewnopochodnych. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze wsparcia firm produkcyjnych. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i zagranicznego, poprzez wykonywanie usług na najwyższym poziomie, w optymalnym czasie. Seratec ciągle się rozwija i poszerza grono swoich specjalistów.
Aktualnie wspieramy naszych klientów w rekrutacjach na stanowiska administracyjne.
Kierownik działu zakupów
Miejsce pracy: Niemcy
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sourcingowych w celu optymalizacji kosztów, jakości i niezawodności dostaw.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami – prowadzenie negocjacji, analiza ryzyka, zawieranie umów.
- Ścisła współpraca z działami operacyjnymi, technologicznymi, jakościowymi i logistycznymi.
- Analiza rynku komponentów i materiałów – identyfikacja nowych źródeł zaopatrzenia oraz możliwości oszczędności.
- Inicjowanie projektów usprawniających łańcuch dostaw oraz wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych.
- Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł.
- Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołu Zakupów.
- Koordynacja planowania poziomów zapasów i dostępności materiałów.
- Usprawnianie procesów logistycznych w celu minimalizacji przestojów i zwiększenia terminowości dostaw.
- Kreowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych.
Wymagania pracodawcy
- Min. 3 lat doświadczenia w strategicznych zakupach lub zarządzaniu łańcuchem dostaw w środowisku produkcyjnym.
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2/C1.
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i zarządzaniu zespołem.
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, negocjacyjne i komunikacyjne.
- Umiejętność prowadzenia projektów.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w procesie wdrażania zmian.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne bądź ekonomiczne.
- Umiejętności analityczne, interpretowania danych w celu optymalizacji poziomów zapasów.
- Umiejętność rozwiązywania problemów łańcucha dostaw.
- Praktyczna znajomość procesów sourcingowych, planowania popytu i zarządzania dostawami.
- Nastawienie na współpracę i otwartą komunikację w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel), systemu SAP.
- Podejście biznesowe i umiejętność strategicznego myślenia.
- Zdolność do budowania konsensusu z grupami o różnych interesach wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Znajomość rynku dostawców w kluczowych kategoriach (surowce, usługi, transport).
Pracodawca oferuje
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, na podstawie umowy o pracę z niemiecką firmą produkcyjną.
- Rozwój osobisty i szkolenia wspierające.
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz system premiowy.
- Wsparcie w relokacji [ pierwsze pół roku bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech].
- Zniżki na firmowe produkty.
- Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach.
- Propozycja pracy stacjonarnej w Niemczech, w biurze fabryki.